Minden, amiről a kockák mesélnek

Kockateszt

Első csapás...

2017. június 28. - Longeye

Üdvözöllek a blogomon!

 Eredetileg úgy terveztem, hogy ezen a blogon a saját LEGO készleteimet mutatom be és talán néhány MOC-ot is. Tudom, nem túl eredeti ötlet, van már vagy 100 ilyen, de egyrészt nekem ehhez van kedvem, másrészt így nem kell senkihez sem alkalmazkodnom.

Az Internet úgyis tele van egy csomó szeméttel, hátha megférnek ezen a hatalmas digitális szemétdombon az én kacatjaim is!?

Az élet azonban úgy hozta, hogy sokkal kevesebb időm jut manapság a hobbijaimra, másrészt kezdeti lelkesedésem is valahogy alábbhagyott és ez a blog dolog szépen csendben elhalt nálam.

Biztosan fogok még készletbemutatót írni és készítek még alternatívákat Creator készletekből, de most mégis teljesen más témával szeretném beindítani ezt a blogot, nevezetesen egy szakmai, konkrétan informatikai jellegű problémával és annak megoldásával.

Mielőtt belevágnék, fontos leszögeznem néhány szabályt!

Én vagyok a házigazdád, szívesen látlak, olvasd nyugodtan amit írtam, ha érdekel, de mint jó vendéghez illik, tartsd be a szabályaimat!

Itt van mindjárt az első: nem tűröm a legcsekélyebb trágárkodást sem!

Szívesen veszem az építő jellegű kritikákat és kiegészítéseket, nem is kell virágnyelven fogalmazni, de véleményem szerint a magyar nyelv gyönyörű és rendkívül sokrétű lehetőséget ad gondolataink kifejezésére. Fölösleges csúnya, nem odaillő szavak használatával elrondítani.

A miheztartás végett, a "k*jó" nálam már csúnyának számít (bizony, én ilyen szép lélek vagyok), így gondolkodás nélkül törlök, illetve nem is engedek megjelenni egyetlen olyan megjegyzést sem, ami ilyeneket tartalmaz.

Ha már az ékes magyar nyelvnél tartunk! Emberek vagyunk, mindannyian követünk el hibákat. Ha helyesírási hibát találnál, szólj nyugodtan, nem sértődöm meg. Emiatt másokat ne piszkálj, de engem nyugodtan.

Második szabály: ez egy hobbioldal. Itt nincs helye hitvitának, politikának, erotikának, ... stb. Hogy minek nincs helye azt én döntöm el.

Több szabály egyelőre nincs és szerintem nem is lesz, de majd meglátjuk mire nem gondoltam még...

Jó szórakozást, kellemes időtöltést a blogomon!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kockateszt.blog.hu/api/trackback/id/tr9412626775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása